Gratis levering på hele siden
Gratis levering på hele siden

Min indkøbskurv

Close Icon

image
Delete Icon
SKU :
None

I reservation


Ved at validere dine køb vil du blive debiteret for beløbet for din ordre.


I alt (inkl. moms) kr

Bestille Fortsætte med at handle

Handelsbetingelser
Hoortrade


TNærværende generelle salgsbetingelser (herefter "GCS") er foreslået af firmaet HOORTRADE, et forenklet aktieselskab med en kapital på 7.500 euro, registreret i handels- og selskabsregisteret i Lyon under nummer 878 143 601 og hvis hovedkontor er beliggende på 4 bis, avenue Jean-François Raclet i LYON (69007) (herefter "HOORTRADE")

Gennem sin hjemmeside tilgængelig på følgende URL-adresser www.casanoov.fr/ - www.casanoov.at/ - www.casanoov.be/ - www.casanoov.de/ - www.casanoov.dk/ - www.casanoov.es/ - www.casanoov.fi/ - www.casanoov.ie/ - www.casanoov.it/ - www.casanoov.lu/ - www.casanoov.nl/ - www.casanoov.pl/ - www.casanoov.pt/ - www.casanoov.se/ (herefter "webstedet"), HOORTRADE tilbyder salg på kataloget af forbrugsvarer dedikeret til indendørs og udendørs installation (herefter "produkterne"), til enhver køber, fysisk person, der handler til formål, der ikke falder inden for rammerne af hans professionelle aktivitet og hjemmehørende på fransk territorium eller i en medlemsstat i Den Europæiske Union (herefter benævnt "kunden").

Hver kunde anerkender på en læsbar og forståelig måde at have haft kendskab til nærværende GCS samt alle nødvendige oplysninger til udførelsen af ​​nærværende, i overensstemmelse med artiklerne L.111-1 til L.111-8 og L. .221-5 i forbrugskoden, før indgåelse af en kontrakt med HOORTRADE.

1.ANVENDELSE OG HÅNDHÆVLIGHED AF GVC'S

  • 1.1 Disse GCS gælder, uden begrænsning eller forbehold, for enhver ordre på produkter, som kunden har afgivet på webstedet.
  • 1.2 Disse GCS har til formål at definere betingelserne for ordren af ​​produkter på webstedet samt de respektive rettigheder og forpligtelser for hver af parterne i forbindelse med leveringen af ​​produkter.
  • 1.3 Medmindre andet er skriftligt aftalt af parterne, har disse GCS forrang frem for eventuelle klausuler om det modsatte, der opstår fra generelle vilkår og betingelser, der tidligere er udarbejdet og offentliggjort på webstedet. De gælder med undtagelse af enhver anden aftale.
  • 1.4 Nærværende GTC betragtes som en integreret og væsentlig del af kontrakten indgået mellem HOORTRADE og hver af dets kunder. De er tilgængelige til enhver tid på webstedet.
  • 1.5 Disse GCS meddeles systematisk til Kunden under valideringen af ​​hans ordre, hvilket indebærer fuld og uforbeholden accept af disse GCS. Denne accept består i at afkrydse den tilsvarende rubrik, der er beregnet til dette formål. At afkrydse dette felt anses for at have samme værdi som en håndskrevet underskrift fra kundens side.
  • 1.6 HOORTRADE forbeholder sig retten til at ændre og/eller tilpasse den nuværende GCS til enhver tid. Under alle omstændigheder er det kun den version, der er gældende på dagen for ordren på Hjemmesiden, der er gyldigt gældende for Kunden.
  • 1.7 Det faktum, at HOORTRADE ikke på et givet tidspunkt udnytter nogen af ​​bestemmelserne i denne GCS, kan ikke tolkes som værende værd at give afkald på for at drage fordel af det senere.
  • 1.8 HOORTRADE opfordrer hver kunde til at læse nærværende GCS omhyggeligt, til at udskrive dem og/eller gemme dem på enhver varig support, før han går videre til en bestilling af produkter på webstedet.

2.OPRETNING/BEHOLDELSE AF EN PERSONLIG KUNDEKONTO

  • 2.1 Oprettelse og/eller besiddelse af en personlig kundekonto er en nødvendig og obligatorisk forudsætning for at validere en ordre af produkter på webstedet.
  • 2.2 Kunden kan oprette sin personlige konto:
    • fra hans første besøg på webstedet eller på et hvilket som helst andet tidspunkt under et efterfølgende besøg på webstedet, fra fanen til dette formål og tilgængelig på alle sider på webstedet;
    • Når han afgiver sin ordre på webstedet, efter at have valgt de produkter, han ønsker at bestille og valideret sin "kurv".
  • 2.3 For at oprette sin personlige konto skal Kunden udfylde alle de nødvendige oplysninger om ham, idet det er angivet, at enhver ufuldstændig kontooprettelse ikke kan valideres.

3.AFGIVELSE AF EN ORDRE PÅ WEBSTEDET

  • 3.1 Alle produktbestillinger foretages nødvendigvis via webstedet. HOORTRADE bestræber sig på at levere billeder og beskrivelser, der er så tro mod produkterne som muligt. Da disse illustrationer og illustrationstekster imidlertid ikke er kontraktlige, kan kunden ikke inddrage HOORTRADE's ansvar i denne henseende.
  • 3.2 HOORTRADE accepterer ikke bestillinger af specialfremstillede produkter, som ikke er præsenteret på webstedet.
  • 3.3 Forudsat at det udtrykkeligt foreslås af HOORTRADE på hjemmesiden, kan kunden :
    • Fortsæt med at reservere et produkt uden at blive holdt i besiddelse af nogen betaling. Der sendes en reservationsmail til kunden på den adresse, som kunden har opgivet, for at bekræfte reservationen. Når det/de reserverede Produkt(er) kan forudbestilles eller bestilles, vil HOORTRADE gøre sit bedste for at informere Kunden om muligheden for at forudbestille eller bestille det/de pågældende Produkt(er).
    • Forudbestil et produkt, der er udsolgt og er ved at blive genudsendt. Afhængigt af den betalingsmulighed, som kunden har valgt, vil denne blive debiteret af HOORTRADE på tidspunktet for forudbestillingen, under ekspeditionen af produkterne eller ved modtagelsen af den første pakke. HOORTRADE vil gå videre til udførelsen af Kundens ordre, så snart produkterne er modtaget.
    • Bestil et produkt på lager. Afhængigt af den betalingsmulighed, som kunden har valgt, vil kunden blive debiteret af HOORTRADE på bestillingstidspunktet, under forsendelsen af produkterne eller ved modtagelsen af den første pakke. HOORTRADE vil gå videre til udførelsen af Kundens ordre, så snart betalingsudbyderen bekræfter Kundens solvens.
  • 3.4 Kunden vælger direkte på webstedet det eller de produkter, han ønsker at bestille, og kan til enhver tid gå ind på siden "Min kurv" for at se de valgte produkter og bekræfte dem for at afgive sin bestilling.
  • 3.5 Kunden skal under alle omstændigheder oprette forbindelse til sin personlige konto, hvis han ikke har gjort det i forvejen, eller i mangel heraf oprette en konto for at afgive sin bestilling på webstedet. For at kunne afslutte sin bestilling skal han give yderligere oplysninger, navnlig sit telefonnummer for at gøre det lettere at aftale en tid til levering af sine produkter samt leverings- og faktureringsadressen for sin bestilling. I denne forbindelse kan kunden ikke anmode om levering af de bestilte produkter i et andet sted end det land, hvor han har bopæl. Enhver anmodning om levering i en by eller bydel, som HOORTRADE ikke har adgang til (jf. bilag 2 til disse almindelige forretningsbetingelser) eller som er vanskeligt tilgængelig, skal rettes til HOORTRADE via kontaktformularen på webstedet på følgende URL-adresse www.casanoov.fr/contact/ - www.casanoov.at/contact/ - www.casanoov.be/contact/ - www.casanoov.de/contact/ - www.casanoov.dk/contact/ - www.casanoov.es/contact/ - www.casanoov.fi/contact/ - www.casanoov.ie/contact/ - www.casanoov.it/contact/ - www.casanoov.lu/contact/ - www.casanoov.nl/contact/ - www.casanoov.pl/contact/ - www.casanoov.pt/contact/ - www.casanoov.se/contact/ med henblik på at få et overslag over leveringen. Under alle omstændigheder skal alle ordrer være behørigt udfyldt og skal indeholde disse oplysninger, der er strengt nødvendige for ordren. Kunden er ansvarlig for sandheden, nøjagtigheden og relevansen af de angivne oplysninger.
  • 3.6 Kunden kan foretage ændringer, rettelser, tilføjelser eller endda annullere sin ordre, indtil den er valideret på ordreoversigtssiden, før betaling.
  • 3.7 Før kunden bekræfter sin ordre, skal han læse disse betingelser og acceptere dem i deres helhed og uden forbehold.
  • 3.8 Efter validering af sin ordre og leveringsoplysninger skal kunden vælge betalingsmetode for sin ordre i det område, der er reserveret til dette formål, tilføje en eventuel rabatkode, som han måtte have, og derefter validere betalingen.
  • 3.9 I det tilfælde, hvor kunden på grund af en computerfejl og/eller teknisk fejl bestiller et eller flere produkter, som faktisk ikke er tilgængelige til salg, vil HOORTRADE informere kunden om denne lagerfejl hurtigst muligt efter valideringen af ordren. HOORTRADE vil derefter annullere ordren og refundere de pågældende produkter.
  • 3.10 Kontrakten er endeligt indgået mellem HOORTRADE og kunden, når sidstnævnte har modtaget den af sidstnævnte. Denne ordrebekræftelse indeholder nærværende GTC i PDF-version. Den endelige ordre kan ikke annulleres, hverken helt eller delvist, af kunden Den endelige ordre kan ikke annulleres, hverken helt eller delvist, af kunden, medmindre fortrydelsesretten udøves i overensstemmelse med artikel 6.
  • 3.11 Any request related to an order must be addressed to HOORTRADE through the contact form dedicated to this purpose on the Site, accessible via the personal account of the Customer.

4.PRIS OG BETALINGSBETINGELSER

Produktpriser

  • 4.1 Adgang til webstedet og til præsentationen af produkterne er gratis. Kun bestilling af et eller flere produkter er betinget af betaling af sidstnævnte.
  • 4.2 De gældende priser er de priser, der er gældende på den dag, hvor kunden bestiller på webstedet. Priserne på de leverede produkter kan variere alt efter leveringsstedet, idet priserne på produkter, der er bestemt til et land uden for EU, ikke er pålagt moms.
  • 4.3 Priserne på produkterne og eventuelle yderligere omkostninger i forbindelse med ordren er angivet på en klar og forståelig måde i ordreoversigten. Inden bestillingen afgives, skal kunden bekræfte denne oversigt.

BETALINGSBETINGELSER OG -VILKÅR

  • 4.4 Priserne faktureres på grundlag af de satser, der er gældende på tidspunktet for bestillingen. En faktura med en oversigt over alle de produkter, som kunden har bestilt, samt deres respektive omkostninger sendes systematisk til kunden.
  • 4.5 Kunden betaler prisen for sin bestilling direkte på webstedet i henhold til den betalingsmetode og betalingsmulighed, der er valgt ved bestillingen, og dette i overensstemmelse med den proces, der er fastsat til dette formål. HOORTRADE foreslår kunden forskellige betalingsmetoder afhængigt af hans bopælsland.
  • 4.6 II tilfælde af betaling af en ordre med CB/Mastercard/Visa/Paypal indtaster kunden sine bankoplysninger ved bestillingen, men beløbene vil først blive debiteret, når ordren er afsendt.
    HOORTRADE forbereder ordren efter at have modtaget en bekræftelse på, at den betalingsmetode, som kunden har valgt, er solvent.
    I tilfælde af betaling af en forudbestilling med CB/Mastercard/Visa/Paypal debiteres Kunden, når forudbestillingen er afgivet.
  • 4.7 I tilfælde af betaling for en ordre eller forudbestilling med SOFORT / GIROPAY / BANCONTACT / IDEAL / PRZELEWY24 / EPS, debiteres Kunden ved afgivelse af ordren eller forudbestillingen.
  • 4.8 Ved betaling for en ordre eller forudbestilling med betalingsløsningen i 3 rater eller 4 rater med bankkort (navngivet 3XWEB og 4XWEB), en service leveret af FRANFINANCE (Société Générale Group), debiteres Kunden straks pr. den første månedlige betaling ved afgivelse af ordren eller forudbestillingen. Afhængigt af den valgte løsning vil de månedlige betalinger blive taget hver måned, på årsdagen for underskrivelsen af ​​salgskontrakten, indtil den fulde refusion fastsat på tidspunktet for validering af ordren. Juridiske administrationsgebyrer er angivet, når ordren afgives.
    Ved betaling i 3 rater (3XWEB) må disse omkostninger ikke overstige 1,5%, begrænset til et maksimalt omkostningsbeløb på 10 €.
    Ved betaling i 4 rater (4XWEB) må disse omkostninger ikke overstige 2,2 %, begrænset til et maksimalt omkostningsbeløb på € 20.
    3XWEB- og 4XWEB-løsningerne er tilgængelige for ordrer med beløb mellem € 100 og € 4.000 inklusive moms.
    Betalingstilbud i 3 rater og 4 rater tilbydes af FRANFINANCE, långiveren (719 807 406 RCS Nanterre - N ° Orias 07 008 346) se vilkårene for tilbuddet: https://e-solutions.franfinance.com/non-classe/nxweb-avec-frais/
  • 4.9 Kunden er informeret om, at HOORTRADE til enhver betaling anvender et sikkert betalingssystem, der administreres af autoriserede betalingsudbydere CHECKOUT og PAYPAL.
  • 4.10 Manglende betaling på forfaldsdatoen vil automatisk føre til suspension eller ugyldighed af Kundens ordre, uden forudgående varsel og automatisk, uden at det berører enhver anden handling.

5.LEVERING AF PRODUKTER

  • 5.1 De produkter, der bestilles på webstedet, leveres med alle de tilhørende bruger- og installationsmanualer. Disse dokumenter kan også sendes til kunden på anmodning. Kunden gøres opmærksom på, at i tilfælde af en bestilling af et produkt, der leveres i flere pakker, er de tilsvarende vejledninger kun indsat i en af de leverede pakker.
  • 5.2 Kunden informeres om, at produkterne leveres af en transportør, der er godkendt til dette formål. Prisen for leveringen er inkluderet i produktets salgspris. Hvis leveringen skal foretages på et vanskeligt tilgængeligt sted, sender HOORTRADE kunden et tilbud på denne levering.
  • 5.3 Medmindre andet er angivet på webstedet under bestillingsprocessen eller i beskrivelsen af de bestilte produkter (især i tilfælde af reservation eller forudbestilling af et produkt), forpligter HOORTRADE sig til at afsende de pågældende produkter inden for 72 arbejdstimer fra bekræftelsen af ordren. De leveringstider, der annonceres på webstedet, er i overensstemmelse med praksis hos vores autoriserede transportører. Under alle omstændigheder vil de bestilte Produkter blive leveret inden for højst tredive (30) dage efter kontraktens indgåelse eller inden for den periode, der er aftalt med Kunden. Forudbestillinger sikrer, at Kunden kan reservere lageret af de varer, der skal leveres.
  • 5.4 I tilfælde af Kundens fravær under den leveringsaftale, der er aftalt med transportøren, og/eller i tilfælde af fejl i leveringsadressen eller det telefonnummer, som Kunden har oplyst, eller i tilfælde af problemer med at få adgang til det aftalte leveringssted, forbeholder HOORTRADE sig ret til at opkræve Kunden alle eller en del af de ekstra omkostninger i forbindelse med nødvendigheden af at foretage en ny levering af Produktet/produkterne, hvilket Kunden er blevet informeret om på forhånd.
  • 5.5 Hvis kunden ikke modtager det/de bestilte produkt(er), uden at HOORTRADE har fået nogen begrundelse, vil kunden blive refunderet beløbet for sin ordre minus returomkostningerne for sin ordre til HOORTRADE's lager (se oversigt over returomkostninger 6.6).
  • 5.6 Kunden kan afvise en pakke på leveringstidspunktet, hvis han bemærker en uregelmæssighed i forbindelse med leveringen (skade, manglende produkt i forhold til følgesedlen, beskadiget pakke, ødelagte eller beskadigede produkter osv.). Hvis det/de Produkt(er), som Kunden har bestilt, er blevet beskadiget eller ødelagt under transporten til det aftalte leveringssted, skal Kunden hurtigst muligt underrette HOORTRADE herom, så HOORTRADE kan kontakte den pågældende transportør. Kunden anmodes om at dokumentere de opståede problemer (foto, BL-kommentarer) for at lette behandlingen af returneringer med fragtmanden.
  • 5.7 Hvis kundens pakke returneres til HOORTRADE på grund af en uregelmæssighed eller skade, kontakter HOORTRADE kunden ved modtagelsen af den returnerede pakke for at bede om opfølgning af ordren. Hvis kunden fejlagtigt har afvist pakken, kan han anmode om at få den returneret ved på forhånd at betale de udgifter i forbindelse med den nye forsendelse, som han vil blive informeret om. Disse omkostninger skal også betales for ordrer, for hvilke forsendelsesomkostningerne blev tilbudt på tidspunktet for bestillingen.
  • 5.8 Enhver forsinkelse af levering i forhold til den dato eller den forsinkelse, der er angivet til kunden under hans ordre eller, i mangel af angivelse af dato eller forsinkelse under ordren, over tredive (30) dage fra kontraktens indgåelse kan føre til løsning af salget på initiativ af kunden, på skriftlig anmodning fra ham ved anbefalet brev med kvittering for modtagelse, hvis efter at have pålagt HOORTRADE til at udføre leveringen, han ikke udfører. Kunden vil i så fald få tilbagebetalt alle de betalte beløb senest inden for fjorten (14) dage efter den dato, hvor kontrakten er blevet ophævet. Denne klausul finder ikke anvendelse, hvis forsinkelsen i leveringen skyldes force majeure.

6.FORTRYDELSESRET

  • 6.1 Kunden har en frist på fjorten (14) dage fra modtagelsen af produkterne til at udøve sin fortrydelsesret over for HOORTRADE på de gældende juridiske betingelser, som beskrevet i forbrugerlovgivningen, uden at skulle begrunde nogen form for årsag eller betale bøder.
  • 6.2 Hvis kunden har til hensigt at udøve sin fortrydelsesret, skal kunden informere HOORTRADE om sin beslutning om at fortryde den kontrakt, der er indgået ved afsendelsen, inden udløbet af ovennævnte frist :
    • - Ved hjælp af den formular, der er vedlagt disse almindelige forretningsbetingelser i bilag 1, og som sendes enten pr. post med kvittering for modtagelse eller via den kontaktformular, der er tilgængelig på webstedets kundeområde.
    • - Med enhver anden udtrykkelig og utvetydig erklæring, hvori han udtrykker sin vilje til at træde tilbage (f.eks. et brev sendt som anbefalet brev med kvittering for modtagelse).
  • 6.3 Under alle omstændigheder skal kunden angive en utvetydig og utvetydig vilje til at fortryde og sit valg om selv at håndtere returneringen af pakkerne eller at gøre brug af HOORTRADE's service.
  • 6.4 Når HOORTRADE modtager den behørigt udfyldte fortrydelsesformular, sender HOORTRADE straks en bekræftelse på modtagelse af fortrydelsesformularen til kunden på en varig support til den e-mailadresse, som kunden har oplyst under bestillingen.
  • 6.5 Under alle omstændigheder skal kunden returnere produkterne til HOORTRADE eller til enhver anden person, som HOORTRADE har udpeget, uden unødig forsinkelse og senest inden for fjorten (14) dage efter meddelelsen af sin beslutning om at fortryde aftalen. Kunden skal under alle omstændigheder returnere det/de pågældende Produkt(er) til HOORTRADE i den originale emballage, herunder de fremsendte meddelelser og/eller eventuelt tilbehør.
  • 6.6 HOORTRADE tilbyder kunden at returnere produkterne på grund af deres volumen og/eller vægt. Kunden har valget mellem at acceptere HOORTRADE's forslag eller at overlade returneringen af produkterne til en transportør efter eget valg. Hvis HOORTRADE's forslag accepteres, informeres kunden om, at han fortsat er ansvarlig for at betale omkostningerne ved returnering af produkterne, og at HOORTRADE fratrækker de tilsvarende omkostninger fra det samlede beløb, der refunderes til ham.

    Omkostningerne ved returnering af produkterne består af et fast gebyr på 26,45 euro pr. pakke + variable omkostninger i forhold til pakkens vægt (se nedenstående tabel).

    PAKKE VÆGT OP TIL (i KG) RETUROMKOSTNINGER FOR PAKKE INKL. MOMS
    1 46,85 €
    2 47,75 €
    3 48,65 €
    4 49,56 €
    5 50,46 €
    6 51,36 €
    7 52,26 €
    8 53,17 €
    9 54,07 €
    10 54,97 €
    11 55,87 €
    12 56,78 €
    13 57,68 €
    14 58,58 €
    15 59,48 €
    16 60,39 €
    17 61,29 €
    18 62,19 €
    19 63,09 €
    20 64,00 €
    21 64,90 €
    22 65,80 €
    23 66,70 €
    24 67,61 €
    25 68,51 €
    26 69,41 €
    27 70,31 €
    28 71,21 €
    29 72,12 €
    30 73,02 €

    Uanset hvilket transportfirma kunden har valgt, vil varer, der returneres ufuldstændige, beskadigede eller beskadigede på grund af forkert håndtering af kunden, ikke blive refunderet fuldt ud. HOORTRADE meddeler kunden værdien af den erstatning, der svarer til den lidte skade.

  • 6.7 Hvis Kunden udøver sin fortrydelsesret, refunderer HOORTRADE alle de beløb, som Kunden har betalt, til ham uden ubegrundet forsinkelse inden for fjorten (14) dage fra den dato, hvor HOORTRADE er blevet informeret om Kundens beslutning om at fortryde. Hvis Kunden vælger den af HOORTRADE tilbudte produktreturservice, vil de tilsvarende returomkostninger blive fratrukket det tilbagebetalte beløb. Denne tilbagebetaling kan udskydes, indtil produkterne er returneret, eller indtil forbrugerkunden har fremlagt et bevis for forsendelsen af disse produkter, idet den valgte dato er den første af disse forhold. Tilbagebetalingen sker med samme betalingsmiddel som det, der blev anvendt ved bestillingen, medmindre kunden udtrykkeligt accepterer brugen af et andet betalingsmiddel, og forudsat at tilbagebetalingen ikke medfører nogen omkostninger for kunden.

7.PRODUKTGARANTI

JURIDISKE GARANTIER

Når forbrugeren handler i henhold til en lovbestemt overensstemmelsesgaranti, har han en frist på to år fra varens levering til at handle; han kan vælge mellem at reparere eller erstatte varen på de omkostningsbetingelser, der er fastsat i artikel L.217-9 i den franske forbrugerlovgivning; bortset fra brugte varer er han fritaget for at bevise, at varen ikke er i overensstemmelse med lovgivningen, i de 24 måneder efter varens levering.
Den lovbestemte garanti for overensstemmelse gælder uafhængigt af en eventuel kommerciel garanti, der måtte være ydet.
Forbrugeren kan beslutte at anvende garantien mod skjulte mangler ved den solgte ting i henhold til artikel 1641 i civillovbogen, medmindre sælgeren har erklæret, at han ikke vil være bundet af nogen garanti; i tilfælde af anvendelse af denne garanti har køberen valget mellem ophævelse af salget eller nedsættelse af salgsprisen i henhold til artikel 1644 i civillovbogen. Han har en frist på to år fra opdagelsen af manglen.
Udsættelse, suspension eller afbrydelse af forældelsesfristen kan ikke medføre, at den forældelsesfrist, der udløber, forlænges ud over tyve år fra den dag, hvor retten opstår, jf. artikel 2232 i den civile lovbog.

  • 7.1 Alle produkter, der købes på webstedet, er omfattet af følgende juridiske garantier i henhold til civillovgivningen og forbrugerlovgivningen:

JURIDISK GARANTI FOR OVERENSSTEMMELSE

  • 7.2 I henhold til artikel L.217-4 ff. i forbrugerlovgivningen er sælgeren forpligtet til at levere varer, der er i overensstemmelse med den kontrakt, der er indgået med forbrugeren Kunden, og til at være ansvarlig for eventuelle mangler ved overensstemmelsen, der måtte forekomme under leveringen af produktet. Garantien for overensstemmelse kan gøres gældende, hvis der foreligger en mangel på dagen for overtagelsen af produktet.
  • 7.3 Men hvis manglen er opstået inden for 24 måneder efter denne dato, formodes den at opfylde denne betingelse. I henhold til artikel L.217-7 i den franske forbrugerlovgivning kan sælgeren dog "afvise denne formodning, hvis den ikke er forenelig med [Produktets] art eller den påberåbte mangel på overensstemmelse". I denne henseende kan HOORTRADE analysere det omstridte Produkt for at afgøre, om manglen findes eller ej på dagen for produktets levering til kunden. Efter 24 måneder er det derimod op til kunden at bevise, at manglen eksisterede på det tidspunkt, hvor han overtog produktet.
  • 7.4 I henhold til artikel L.217-9 i den franske forbrugerlovgivning "vælger kunden i tilfælde af manglende overensstemmelse mellem reparation eller udskiftning af produktet". Sælgeren kan dog ikke gå videre i overensstemmelse med køberens valg, hvis dette valg medfører en omkostning, der er åbenbart uforholdsmæssig stor i forhold til den anden metode, når der tages hensyn til varens værdi eller manglens betydning. I et sådant tilfælde er sælgeren forpligtet til, medmindre det er umuligt at gøre det, at gå videre i henhold til den metode, som køberen ikke har valgt.

JURIDISK GARANTI MOD SKJULTE FEJL OG MANGLER

  • 7.5 I henhold til artikel 1641 til 1649 i den civile lovbog kan kunden anmode om at få garantien for skjulte fejl og mangler udbetalt, hvis de fremlagte fejl og mangler ikke var synlige på købstidspunktet, er forud for købet og er tilstrækkeligt alvorlige (fejlen skal enten gøre produktet uegnet til den brug, som det er beregnet til, eller begrænse denne brug i en sådan grad, at kunden ikke ville have købt produktet eller ikke ville have købt det til en sådan pris, hvis han havde kendt til fejlen).
  • 7.6 Reklamationer og anmodninger om tilbagebetaling for et produkt, der ikke er i overensstemmelse med kravene, skal fremsættes pr. post eller via den kontaktformular, der er dedikeret til dette formål, og som er tilgængelig på webstedet fra kundeområdet. Kunden vil blive refunderet via bankoverførsel af beløbet for sin bestilling. Omkostningerne i forbindelse med tilbagebetalingsproceduren (især omkostningerne til returnering af det pågældende Produkt) forbliver på HOORTRADE's regning.

8.ANSVAR

  • 8.1 Hver part påtager sig ansvaret for de konsekvenser, der følger af dens fejl, mangler eller undladelser, og som forårsager direkte skade for den anden part.

KUNDENS ANSVAR

  • 8.2 Kunden er alene ansvarlig for kvaliteten, nøjagtigheden, relevansen og korrektheden af de oplysninger, som han/hun giver på webstedet med henblik på at afgive og bekræfte sin ordre. Enhver fejl fra kundens side i forbindelse med de oplysningerder meddeles HOORTRADE ved bestillingen, og som kan påvirke leveringen af de bestilte produkter, kan medføre, at HOORTRADE fakturerer de omkostninger, der er nødvendige for at sikre en ny levering. HOORTRADE kan ikke på nogen måde holdes ansvarlig for dette.
  • 8.3 Kunden er alene ansvarlig over for HOORTRADE og i givet fald over for tredjemand for enhver form for skade af enhver art forårsaget af oplysninger, der er meddelt, transmitteret eller spredt i forbindelse med afgivelse af ordren og anvendelsen af disse vilkår og betingelser, samt for enhver overtrædelse af disse kontraktbestemmelser fra Kundens side.
  • 8.4 Kunden er alene ansvarlig for valget af de produkter, der bestilles via webstedet.
  • 8.5 Montering og montering af de(t) leverede produkt(er) udføres på kundens eget ansvar. Ligeledes udføres enhver eventuel udskæring af produktet eller ændring af en del af produktet på kundens eget ansvar. HOORTRADE er under ingen omstændigheder ansvarlig for en montering, der ikke er i overensstemmelse med de tekniske regler eller med monterings- og brugsanvisningen.
  • 8.6 For at sikre, at Kundens klage bliver behandlet korrekt, anbefales det, at Kunden undersøger pakkens tilstand og indhold på leveringsdagen og straks underretter HOORTRADE via kontaktformularen om eventuelle mangler, der måtte være konstateret. I tilfælde af en defekt må Kunden ikke gå videre med monteringen af produktet, før HOORTRADE har behandlet reklamationen (se behandlingstiderne i artikel 8.9 i disse betingelser). I tilfælde af montering af produktet kan HOORTRADE ikke holdes ansvarlig for eventuelle nye åbenbare fejl, som kunden finder efter denne montering.

ANSVAR FOR HOORTRADE

  • 8.7 HOORTRADE træffer alle nødvendige foranstaltninger for at sikre, at kunden får leveret produkter af højeste kvalitet og under de bedst mulige betingelser. HOORTRADE påtager sig det fulde ansvar for de produkter, der tilbydes Kunden på webstedet, og vil alene behandle eventuelle klager over produkterne.
  • 8.8 HOORTRADE kan ikke holdes ansvarlig for skader, som enten skyldes kunden selv eller en uforudsigelig og uovervindelig handling fra en tredjepart uden for kontrakten eller force majeure. HOORTRADE kan heller ikke holdes ansvarlig for skader, som kunden måtte have lidt som følge af forkert brug eller montering af produkterne, der ikke er i overensstemmelse med vejledningen.
  • 8.9 I tilfælde af en klage fra Kunden vedrørende en defekt på et Produkt forpligter HOORTRADE sig til at behandle Kundens anmodning inden for otteogfyrre (48) arbejdstimer fra modtagelsen af Kundens komplette dossier (reference, mængde, fotos, alle oplysninger, som HOORTRADE anmoder om). I tilfælde af en større defekt, der er konstateret på et produkt og bekræftet af HOORTRADE, forpligter HOORTRADE sig til at tilbyde kunden en løsning tilpasset hans anmodning inden for 72 (72) arbejdstimer fra bekræftelsen af reklamationen.

9.STØRRE STYRKE

  • 9.1 "Force majeure" defineres som enhver begivenhed, der ligger uden for en af parternes kontrol, og som ikke med rimelighed kunne forudses ved indgåelsen af kontrakten mellem HOORTRADE og kunden. En sådan begivenhed vil blive karakteriseret, så snart den part, der er offer for en sådan begivenhed, ville blive forhindret i at udføre sine kontraktlige forpligtelser korrekt, og dette på trods af gennemførelsen af passende og passende foranstaltninger, der har til formål at begrænse virkningerne af begivenheden.
  • 9.2 Ingen af de to parter kan holdes ansvarlig over for den anden part for manglende eller forsinket opfyldelse af en forpligtelse, der følger af disse almindelige forretningsbetingelser, og som den anden part skulle have haft som følge af force majeure, som anerkendt og defineret i fransk retspraksis.
  • 9.3 Force majeure suspenderer de forpligtelser, der følger af disse almindelige forretningsbetingelser, så længe den eksisterer, og ingen af parterne kan i denne periode gyldigt påberåbe sig et sådant tilfælde af force majeure i henhold til artikel 1218 i den civile lovbog for at begrunde en ophævelse af deres kontraktlige forhold til den anden part. Hvis force majeure-tilfældet imidlertid varer længere end tredive (30) på hinanden følgende dage, giver det anledning til automatisk opsigelse af disse vilkår for begge parter otte (8) dage efter, at der er sendt et anbefalet brev med kvittering for modtagelse med meddelelse om denne beslutning.

10.INTELLEKTUEL EJENDOMSRET

  • 10.1 Webstedet samt databaser, tekster, dokumenter, oplysninger, billeder, fotografier, grafik, logoer eller andre data er beskyttet i henhold til artikel L.111-1 og følgende i loven om intellektuel ejendomsret og forbliver HOORTRADE's eksklusive ejendom eller, om nødvendigt, deres respektive indehavere, fra hvem HOORTRADE har fået de nødvendige tilladelser til udnyttelse.
  • 10.2 HOORTRADE er indehaver af alle intellektuelle ejendomsrettigheder, der er deponeret og registreret hos det nationale institut for intellektuel ejendomsret (INPI), og som vedrører webstedet, samt alle intellektuelle ejendomsrettigheder og ophavsrettigheder i forbindelse med ethvert andet særskilt tegn, der tilhører HOORTRADE.
  • 10.3 Enhver form for reproduktion og/eller repræsentation, downloading, oversættelse, tilpasning, udnyttelse, distribution, udsendelse og/eller kommunikation, uanset form, på kommercielt grundlag eller ej, af hele eller dele af webstedet eller af en af HOORTRADE's intellektuelle ejendomsrettigheder er strengt forbudt. Kunden er ligeledes forbudt enhver handling og enhver handling, der direkte eller indirekte kan krænke HOORTRADE's intellektuelle ejendomsrettigheder.
  • 10.4 I tilfælde af at der sker en krænkelse af de intellektuelle ejendomsrettigheder i forbindelse med webstedet eller HOORTRADE's rettigheder, opfordres kunden til at anmelde det til HOORTRADE via kontaktformularen i kundeområdet på webstedet.

11.BESKYTTELSE AF PERSONOPLYSNINGER

12.SPROG I GTCS

  • 12.1 Disse betingelser er skrevet på fransk.
  • 12.2 Hvis det er nødvendigt at oversætte dem til et eller flere sprog, er det kun den franske udgave af teksten, der er autentisk i tilfælde af tvister.

13.GÆLDENDE LOV OG JURISDIKTION

  • 13.1 Disse betingelser er underlagt fransk lovgivning.
  • 13.2 I tilfælde af en tvist, som disse almindelige forretningsbetingelser (eller en af deres bestemmelser) og/eller forholdet mellem parterne kan give anledning til, kan kunden efter eget valg, ud over en af de domstole, der er territorialt kompetente i henhold til den civile retsplejelov, indbringe sagen for retten på det sted, hvor han befandt sig på tidspunktet for kontraktens indgåelse eller den skadelige begivenhed.
  • 13.3 I henhold til artikel L.612-1 i forbrugerlovgivningen erindres der om, at "enhver forbruger har ret til gratis at henvende sig til en forbrugermægler med henblik på en mindelig bilæggelse af en tvist mellem forbrugeren og en erhvervsdrivende. Med henblik herpå garanterer den erhvervsdrivende forbrugeren en effektiv adgang til en forbrugermæglingsordning".
  • 13.4 I henhold til bekendtgørelse nr. 2015-1033 af 20. august 2015 og gennemførelsesdekret nr. 2015-1382 af 30. oktober 2015 kan enhver tvist eller såkaldt forbrugertvist, der er omfattet af artikel L.612-2 i den franske forbrugerlovgivning, løses i mindelighed ved mægling i CMAP - Centre de Médiation et d'Arbitrage de Paris (Paris Mediation and Arbitrage Centre).
  • 13.5 For at forelægge sin tvist for mægleren kan kunden :
    • (i) udfylde formularen på CMAP's websted: www.mediateur-conso.cmap.fr; eller,
    • (ii) sende din anmodning med almindelig eller anbefalet post til CMAP Médiation Consommation, 39 avenue Franklin D. Roosevelt, 75008 PARIS; eller,
    • (iii) sende en e-mail til consommation@cmap.fr.
  • 13.6 Der gøres opmærksom på, at mægling ikke er obligatorisk, medmindre andet er fastsat i loven, og at den tilbydes for at løse tvister ved at undgå at gå til domstolene.

BILAG 1 - STANDARDFORMULAR TIL TILBAGEKALDELSE

(Udfyld og returner kun denne formular, hvis du ønsker at træde tilbage fra kontrakten)

Til HOORTRADE, 4 bis, avenue Jean-François Raclet - 69007 LYON - Frankrig

Hermed meddeler jeg dig, at jeg trækker mig tilbage fra kontrakten vedrørende ordrenummeret: ________________

Og vedrørende nedenstående produkt(er):
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________

Modtaget den: __ / __ / __

Mit navn og min adresse:
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________

Returneringsmulighed * :

  • Jeg sørger selv for returneringen af produkterne.
  • Jeg vil gerne benytte mig af HOORTRADE-returservice (punkt 6.6 i de almindelige forretningsbetingelser)

Underskrift (kun hvis denne formular anmeldes på papir):/p>

Dato:

(*) Det, der ikke er relevant, er overstreget.

BILAG 2 - LISTE OVER POSTNUMRE, DER IKKE LEVERES AF HOORTRADE

De priser, der vises på webstedet, omfatter ikke leveringsomkostninger for de destinationer, der er anført nedenfor. For at få et tilbud på levering for disse postnumre skal kunden sende sin anmodning til HOORTRADE via kontaktformularen, der er tilgængelig via kundeområdet på webstedet

Land By postnumre
Frankrig
LOIX 17111
ILE D'AIX 17123
ST GEORGES D'OLERON 17190
ST PIERRE D'OLERON 17310
ST TROJAN LES BAINS 17370
ST MARTIN EN RE 17410
CHATEAU D'OLERON 17480
DOLUS D'OLERON 17550
LE BOIS PLACE EN RE 17580
ARS EN RE 17590
LA FLOTTE 17630
ST DENIS D'OLERON 17650
LA COUARDE SUR MER 17670
ST MARIE EN RE 17740
LA BREE LES BAINS 17840
LES PORTES EN RE 17880
RIVEDOUX PLAGE 17940
CORSE 20000 ➜ 20999
ILE DE BREHAT 22870
ILE D'OUESSANT 29242
ILE DE BATZ 29253
ILE DE MOLENE 29259
ILE TUDY 29980
ILE DE SEIN 29990
BELLE ILLE (LE PALAIS) 56360
GROIX 56590
ILES AUX MOINES 56780
ILE D'ARZ 56840
ILE D'YEU 85350
Tyskland
Hiddensee 18565
Pellworm 25846 - 25847 - 25849
Hallig Hooge 25859
Langeneß 25863
Hallig Oland / Hallig Gröde / Habel 25869
Föhr (Wyk) 25929 ➜ 25933
Föhr 25938
Föhr (Nieblum) 25939
Amrum (Wittdün) 25940 ➜ 25942
25946
Amrum (Nebel) 25947 ➜ 25949
Amrum (Norddorf) 25952 ➜ 25955
Sylt (Westerland) 25961 ➜ 25970
Sylt (Sylt-Ost) 25980 - 25985 - 25986
Sylt (Rantum) 25988
Sylt (List) 25989 - 25990
Sylt (Wenningstedt) 25992 ➜ 25994
25996 ➜ 25999
Langeoog 26465
Spiekeroog 26474
Wangerooge 26486
Norderney 26548
Juist 26571
Baltrum 26579
Borkum 26757
Helgoland 27498
Neuwerk 27499
Frauenchiemsee 83256
Kroatien
Rab 51280 - 51281
Krk 51500
51511 ➜ 51517
51521 ➜ 51523
Cres 51555 ➜ 51557
51559
Losinj 51550 - 51551 - 51554 - 51564
Ilovik 51552
Susak 51561
Unije 51562
Ciovo 21220 - 21223 - 21224
Drvenik 21225
Solta 21430 - 21432
Brac 21400
21403 ➜ 21405
21410 - 21412 - 21413 - 21420
21423 ➜ 21426
Hvar 21450 - 21454 - 21460 - 21462 - 21463
21465 ➜ 21467
21469
Vis 21480 - 21483 - 21485
Kolocep 20221
Lopud 20222
Sipan 20223
Mljet 20224 ➜ 20226
Lastovo 20290
Korcula 20260 - 20263 - 20264 - 20270
20271 ➜ 20275
Krapanj 22231
Zlarin 22232
Prvic Luka 22233
Prvic Sepurine 22234
Kaprije 22235
Zirje 22236
Murter 22240
22242 ➜ 22244
Pag 23249 ➜ 23251
53291 -53294 - 53296
Vir 23234
Olib 23296
Silba 23295
Premuda 23294
Molat 23292
Ist 23293
Sestrunj 23291
Ugljan 23271 ➜ 23275
Pasman 23212
23262 ➜ 23264
Dugi Otok 23281 - 23282
23285 ➜ 23287
Rava 23283
Veli Iz 23284
Danmark
Rønne 3700
Aakirkeby 3720
Nexø 3730
Svaneke 3740
Østermarie 3751
Gudhjem 3760
Allinge 3770
Klemensker 3782
Hasle 3790
Sejerø 4592
Aero 5960
Ærøskøbing 5970
Søby Ærø 5985
Fanø 6720
Fur 7884
Samsø 8305
Anholt 8592
Læsø 9940 - 9950 - 9960
Spanien
Îles Baléares 07xxx
Badajoz 06000 ➜ 06019
06010 ➜ 06012
06070 - 06071 - 06080
La Pilara 06009
Base Aerea Talavera Real 06050
Olivenza 06100
Cheles 06105
San Benito De La Contienda 06106
Villarreal 06107
Santo Domingo - San Jorge De Alor 06108
San Rafael De Olivenza - San Francisco De Olivenza 06109
Villanueva Del Fresno 06110
Oliva De La Frontera 06120
Zahinos 06129
Valverde De Leganes 06130
Alconchel 06131
Higuera De Vargas 06132
Taliga 06133
Valencia Del Mombuey 06134
Talavera La Real 06140
Santa Marta 06150
Barcarrota 06160
Alvarado - La Albuera 06170
Almendral 06171
Torre De Miguel Sesmero 06172
Nogales 06173
Salvaleon 06174
Salvatierra De Los Barros 06175
La Morera - La Parra 06176
Valle De Matamoros 06177
Valle De Santa Ana 06178
Gevora Del Caudillo 06180
Sagrajas 06181
Alcazaba 06182
Novelda Del Guadiana 06183
Pueblonuevo Del Guadiana 06184
Valdelacalzada 06185
Guadiana Del Caudillo 06186
Guadajira 06187
La Roca De La Sierra 06190
Puebla De Obando 06191
Villar Del Rey 06192
Botoa - Puente De Zapaton 06193
Valdebotoa 06194
Balboa - Villafranco Del Guadiana 06195
Aldea Del Cura - Aldea De Retamal - Cortegana - Corte De Peleas 06196
Entrin Alto - Entrin Bajo 06197
Almendralejo 06200
Aceuchal 06207
Villalba De Los Barros 06208
Solana De Los Barros 06209
Torremegia 06210
Villafranca De Los Barros 06220
Ribera Del Fresno 06225
Hinojosa Del Valle 06226
Llera 06227
Hornachos 06228
Puebla Del Prior 06229
Los Santos De Maimona 06230
Fuente De Cantos 06240
Calzadilla De Los Barros 06249
Bienvenida 06250
Monesterio 06260
Segura De Leon 06270
Fuentes De Leon 06280
Usagre 06290
Montemolin 06291
Calera De Leon 06292
Cabeza La Vaca 06293
Zafra 06300
Puebla De Sancho Perez 06310
Medina De Las Torres 06320
Atalaya 06329
Valencia Del Ventoso 06330
Fregenal De La Sierra 06340
Higuera La Real 06350
Fuente Del Maestre 06360
Burguillos Del Cerro 06370
Valverde De Burguillos 06378
Jerez De Los Caballeros 06380
Valuengo 06389
Brovales - La Bazana 06389
Feria 06390
La Lapa 06391
El Raposo 06392
Alconera 06393
Bodonal De La Sierra 06394
Don Benito 06400
Conquista - Torrefresneda - Santa Amalia - Valdehornillos 06410
Medellin 06411
Hernan Cortes - Ruecas - Vivares 06412
Mengabril 06413
Yelbes 06415
Castuera 06420
Monterrubio De La Serena 06427
Puerto Hurraco 06428
Benquerencia De La Serena - Puerto Mejorada 06429
Zalamea De La Serena 06430
Esparragosa De La Serena 06439
Malpartida De La Serena 06440
Higuera De La Serena 06441
Retamal De Llerena 06442
Campillo De Llerena 06443
Valencia De Las Torres 06444
Higuera De Llerena 06445
San Cristobal De Zalamea 06446
Quintana De La Serena 06450
Valle De La Serena 06458
La Guarda 06459
Campanario 06460
Magacela 06468
La Coronada 06469
Guareña 06470
Villagonzalo 06473
Valdetorres 06474
Oliva De Merida 06475
Palomas 06476
Puebla De La Reina 06477
Manchita 06478
Cristina 06479
Montijo 06480
La Nava De Santiago 06486
Cordobilla De Lacara 06487
Carmonita 06488
Lacara, De (Poblado) 06489
Puebla De La Calzada 06490
Lobon 06498
Barbaño 06499
San Vicente De Alcantara 06500
Alburquerque 06510
La Codosera 06518
Bacoco - Benavente - El Marco - La Rocita De Mayorga 06519
Cabeza Del Buey 06600
Peñalsordo 06610
Zarza Capilla 06611
Capilla 06612
Helechal 06613
Almorchon 06614
Nava, La (De Almorchon) 06615
Esparragosa De Lares 06620
Puebla De Alcocer 06630
Talarrubias 06640
Siruela 06650
Sancti-Spiritus 06655
Garlitos 06656
Risco 06657
Tamurejo 06658
Baterno 06659
Fuenlabrada De Los Montes 06660
Herrera Del Duque 06670
Villarta De Los Montes 06678
Peloche 06679
Castilblanco 06680
Valdecaballeros 06689
Garbayuela 06690
Pantano De Cijara 06691
Helechosa De Los Montes 06692
Villanueva De La Serena 06700
Entrerrios 06710
Gargaligas 06711
Zurbaran 06712
Los Guadalperales 06713
La Haba 06714
Rena 06715
Villar De Rena 06716
Palazuelo 06717
Puebla De Alcollarin 06717
Castillo De La Encomienda 06718
El Torviscal 06719
Valdivia 06720
Acedera - Obando 06730
Vegas Altas 06731
Orellana La Vieja 06740
Orellana De La Sierra 06750
Navalvillar De Pela 06760
Casas De Don Pedro 06770
Merida 06800
Calamonte 06810
Don Alvaro 06820
La Zarza 06830
Alange 06840
Arroyo De San Servan 06850
Esparragalejo 06860
La Garrovilla 06870
Torremayor 06880
Valverde De Merida 06890
Mirandilla 06891
Trujillanos 06892
San Pedro De Merida 06893
Aljucen 06894
El Carrascalejo 06894
Llerena 06900
Puebla Del Maestre 06906
Pallares 06907
Santa Maria La Nava 06908
Trasierra 06909
Granja De Torrehermosa 06910
Peraleda Del Zaucejo 06919
Azuaga 06920
Valverde De Llerena 06927
Malcocinado 06928
La Cardenchosa 06929
Berlanga 06930
Maguilla 06939
Ahillones 06940
Villagarcia De La Torre 06950
Casas De Reina 06960
Reina 06970
Fuente Del Arco 06980
Bohonal 13110
Estland
Kihnu 88001 ➜ 88005
Osmussaare 91217
Vormsi 91301 ➜ 91320
Hiiuma 92001 ➜ 92420
Saaremaa 93001 ➜ 94799
96027 - 96098
Piirissaare 62601
Finland
Helsinki 00190
Tirmo 07360
Pellinki 07370
Suurpellinki 07390
Barösund 10270
Tammisaari 10600
Velkua 21195
Lillandet 21650
Nauvo 21660
Pärnäinen 21670
Nötö 21680
Korppoo 21710
Korpoström 21720
Utö 21740
Norrskata 21750
Houtskari 21760
Mossala 21770
Emkarby 22220
Eckerö 22270
Storby 22271
Pålsböle 22310
Tjudö 22330
Geta 22340
Kastelholm 22520
Sund 22530
Vårdö 22550
Lemland 22610
Lumparland 22630
Föglö 22710
Sottunga 22720
Mariehamn 22100 - 22101 - 22120 - 22140 - 22160
Gottby 22130
Jomala 22150
Emkarby 22220
Hammarland 22240
Eckerö 22270 - 22271
Pälsböle 22310
Ödkarby 22320
Tjudö 22330
Geta 22340
Godby 22410 - 22411
Saltvik 22430
Kastelholm 22520
Sund 22530
Lemland 22610
Lumparland 22630
Föglö 22710
Sottunga 22720
Kökar 22730
Seglinge 22810
Kumlinge 22820
Enklinge 22830
Lappoby-Åland 22840
Torsholma 22910
Brändö - Åland 22920
Fiskö 22930
Åva 22940
Jurmo - Åland 22950
Värdö 22550
Åva 22940
Iniö 23390
Angelniemi 25230
Hiittinen 25940
Rosala 25950
Högsåra 25960
Kesälahti 59800
Suurikylä 59810
Purujärvi 59820
Isokyrö 61500
Lehmäjoki 61520
Orismala 61550
Orisberg 61560
Norinkylä 61840
Kristiinankaupunki 64100
Tiukka 64140
Närpes 64200
Kalax 64210
Yttermark 64220
Närpes St 64230
Böle 64240
Pjelax 64250
Kaskinen 64260
Lapväärtti 64300
Dagsmark 64320
Karijoki 64350
Myrkky 64370
Metsälä 64440
Kallträsk 64450
Härkmeri 64460
Skaftung 64480
Siipyy 64490
Nämpnäs 64510
Norrnäs 64530
Rangsby 64550
Övermark 64610
Teuva 64700
Perälä 64720
Horo 64740
Peltola 64760
Äystö 64770
Vanhakylä 64810
Kärjenkoski 64820
Villamo 64830
Heikkilänjoki 64840
Möykky 64850
Isojoki 64900
Kodesjärvi 64930
Vaasa 65100 - 65130 - 65170 - 65200 - 65230 - 65280 - 65300 - 65320 - 65350 - 65370 - 65380
Sundom 65410
Sulva 65450
Tölby 65460
Rimal 65470
Vikby 65480
Helsingby 65520
Mustasaari 65610
Karperö 65630
Koskö 65650
Singsby 65710
Jungsund 65730
Iskmo 65760
Raippaluoto 65800
Björköby 65870
Norra Vallgrund 65920
Södra Vallgrund 65930
Söderudden 65970
Maalahti 66100
Övermalax 66140
Långåminne 66160
Korsnäs 66200
Molpe 66210
Bergö 66220
Korsbäck 66230
Petolahti 66240
Svarvar 66260
Pörtom 66270
Taklax 66280
Harrström 66290
Töjby 66295
Jurva 66300
Niemenkylä 66320
Hakko 66330
Sarvijoki 66340
Tainus 66350
Kesti 66360
Närvijoki 66370
Laihia 66400
Ruto 66420
Vedenoja 66430
Tervajoki 66440
Jakkula 66450
Haapala 66460
Jukaja 66470
Vähäkyrö 66500
Merikaarto 66510
Veikkaala 66520
Koivulahti 66530
Petsmo 66540
Västerhankmo 66550
Österhankmo 66560
Kuni 66580
Vassor 66590
Vöyri 66600
Maksamaa 66640
Bertby 66660
Kaurajärvi 66680
Kaitsor 66710
Oxkangar 66730
Nurmes 75500
Nurmes 75530
Savikylä 75650
Ylä-Luosta 75680
Valtimo 75700
Karhunpää 75710
Pajukoski 75740
Puukari 75770
Mujejärvi 75790
Ylä-Valtimo 75840
Saramo 75890
Petäiskylä 75930
Mujejärvi 75940
Kohtavaara 75970
Höljäkkä 75990
Joensuu 80100 - 80110 - 80130 - 80140 - 80160 - 80170 - 80200 - 80210 - 80220 - 80230 - 80260
Reijola 80330
Ylämylly 80400
Onttola 80510
Lehmo 80710
Kontiolahti 80770
Kontioniemi 80780
Kontioranta 80790
Paihola 80850
Kulho 80910
Kontiolahti 81100
Katajaranta 81120
Romppala 81160
Eno 81200
Louhioja 81210
Jakokoski 81220
Mönni 81230
Lehtoi 81235
Ahveninen 81260
Paukkaja 81270
Uimaharju 81280
Ukkola 81290
Haapalahti 81295
Kuismavaara 81320
Luhtapohja 81330
Tokrajärvi 81350
Sarvinki 81360
Revonkylä 81390
Tyrjänsaari 81420
Kivilahti 81430
Huhus 81450
Käenkoski 81460
Naarva 81470
Vuonisjärvi 81560
Kelvä 81570
Vuonislahti 81590
Hattuvaara 81650
Lehmikylä 81660
Lieksa 81700
Lieksa 81720
Pankakoski 81750
Jamali 81810
Kylänlahti 81820
Mätäsvaara 81850
Viekijärvi 81860
Pankajärvi 81950
Jongunjoki 81970
Heinävaara 82110
Keskijärvi 82120
Kiihtelysvaara 82140
Oskola 82160
Uskali 82170
Huhtilampi 82180
Hammaslahti 82200
Suhmura 82210
Niittylahti 82220
Nieminen 82290
Rääkkylä 82300
Oravisalo 82310
Rasivaara 82335
Tikkala 82350
Onkamo 82360
Tolosenmäki 82380
Haarajärvi 82395
Puhos 82430
Hummovaara 82460
Heinoniemi 82490
Kitee 82500
Kiteenlahti 82510
Juurikka 82580
Närsäkkälä 82590
Tohmajärvi 82600
Värtsiläv 82655
Uusi-Värtsilä 82660
Kaurila 82670
Niirala 82675
Littilä 82685
Kovero 82710
Tuupovaara 82730
Öllölä 82750
Hoilola 82760
Kaustajärvi 82770
Marjovaara 82815
Maukkula 82820
Haukivaara 82830
Pirttiaho 82840
Kinnasniemi 82850
Kokinvaara 82865
Luutalahti 82870
Mannervaara 82880
Ilomantsi 82900
Sonkaja 82915
Lehtovaara 82960
Hattu 82967
Möhkö 82980
Liperi 83100
Salokylä 83130
Puromäki 83140
Roukalahti 83150
Tutjunniemi 83160
Risti 83320
Kaatamo 83330
Kaarnalampi 83340
Viinijärvi 83400
Käsämä 83430
Vaivio 83450
Harinjärvi 83460
Ahonkylä 83480
Outokumpu 83500
Kokonvaara 83550
Kuusjärvi 83630
Varislahti 83660
Polvijärvi 83700
Kuorevaara 83720
Sotkuma 83750
Sola 83760
Horsmanaho 83780
Kinahmo 83825
Hukkala 83830
Ruvaslahti 83835
Saarivaara 83840
Martonvaara 83855
Polvela 83870
Kajoo 83880
Juuka 83900
Paalasmaa 83910
Vihtasuo 83915
Nunnanlahti 83940
Ahmovaara 83950
Koli 83960
Tuopanjoki 83985
Hailuoto 90480
Italien
Undtagen Sicilien og Sardinien
Ventotene 04020
Ponza 04027
Sardaigne 07000 ➜ 09999
La Maddalena 07024
Asinara Cala d´Oliva 07046
Carloforte 09014
Campione* 22060
Livigno* 23030
Monte Isola 25050
Pellestrina 30010
San Pietro in Volta 30010
Burano 30012
Venezia 30100 - 30121
Sant´Elena 30122
Venezia 30122 ➜ 30126
30131 ➜ 30133
30135
Venezia 30141
Alberoni 30126
Lido di Venezia 30126
Malamocco 30126
Giudecca 30133
Sacca Fisola 30133
Murano 30141
Cavo 57038
Cavoli 57034
Gorgona Isola 57030
La Pila 57034
Marciana 57030
Poggio 57030
Pomonte 57030
Procchio 57030
San Piero in Campo 57034
Sant´Ilario 57034
Seccheto 57034
Capoliveri 57031
Capraia Isola 57032
Marciana Marina 57033
Campo nell´ Elba 57034
Marina di Campo 57034
Pianosa Isola 57034
Porto Azzurro 57036
Carpani 57037
Magazzini 57037
Portoferraio 57037
San Giovanni 57037
Rio Marina 57038
Rio Nell´Elba 57039
Campese - Giglio Isola - Giglio Porto 58012
Île d'Elbe & Thyrréniennes 58013 - 58018
Giannutri 58019
Isole tremiti 71040
San Domino 71040
San Nicola 71040
Tremiti Isole 71040
Barano d´Ischia 80070
Buonopane 80070
Fontana 80070
Marina Grande di Capri 80073
Panza 80075
Piedimonte d´Ischia 80077
Sant´Angelo 80070
Serrara 80070
Succhivo 80070
Testaccio d´Ischia 80070
Anacapri 80071
Capri 80073
Casamicciola Terme 80074
Forio 80075
Monterone 80075
Lacco Ameno 80076
Ischia 80077
Ischia Ponte 80077
Ischia Porto 80077
Ischia San Michele 80077
Sant´Antuono D´Ischia 80077
Procida 80079
Ustica 90010
Pantelleria 91017
Favignana 91023
Lampedusa 92010
Linosa 92010
Alicudi 98050
Filicudi 98050
Panarea 98050
Stromboli 98050
Vulcano 98050
Canneto Lipari 98052
Lipari 98055
Norge
Longyearbyen 9170
Svalbard 9171
Isfjord pä Svalbard 9172
Ny-Alesund 9173
Hopen 9174
Sveagruva 9175
Bjornoya 9176
Hornsund 9177
Barentsburg 9178
Pyramiden 9179
Holland
Vlieland 8899
AA-ZZ
Terschelling 8881 ➜ 8884
8891 ➜ 8897
AA-ZZ
Ameland 9161 ➜ 9164
AA-ZZ
Schiermonnikoog 9166
AA-ZZ
Texel 1791 ➜ 1797
AA-ZZ
Marken 1156AA - 1156ZZ
Portugal
Madère 9000 ➜ 9390
9400
Açores 9500 ➜ 9690
9700 ➜ 9950
9960 ➜ 9989
Sverige
Stockholm Segeltorp 10005 - 13025 - 13033 - 13034 - 13036 - 13038 - 13039 - 13042 - 13043 - 13055 - 13056
Drottningskär 37022
Gothenburg archipelago 43080 ➜ 43089
43095 ➜ 43097
Nordkoster 45204
Sydkoster 45205
Åstol 47112 - 47113
Dyrön 47114 - 47115
Västra Götaland 47500 ➜ 47599
Gotland 62000 ➜ 62999
Holmön 91803
Blidö 76017
Yxlan 76018
Stockholm Tomteboda 76019
Billede nyhedsbrev
Velkommen til Casanoov!
Følg vores nyheder!

Tilmeld dig nyhedsbrevet for at få råd og tips!

Levering
4/7 dage

Sikre betalinger

Gratis forsendelsesomkostninger

Kontaktløs levering

Sikker betaling

Visa
Mastercard

Velkommen til Casanoov!
Oplev et bredt udvalg af kvalitetsprodukter dedikeret til husets følge, som tilbydes dig til rimelige priser.
Hos os finder du den bedste værdi for pengene til at vælge din portal, motoriseringen af din indgang eller dine aluminiumshegn. Gennembrudt port, massiv port, halvgennembrudt port, sving- eller skydeporte, i bredder fra 3 meter til 4 meter: Vi har designet forskellige modeller til dig, der kombinerer sikkerhed og æstetik. For at lette dit valg har du alle de tekniske oplysninger samt visuelle oplysninger i situationen. Gennemse vores tilbud og vælg de mål og mønstre, der passer til dig! Vi tilbyder også alt det nødvendige tilbehør.
Hos Casanoov er alt gjort for at tilfredsstille dig. Ud over et økonomisk kvalitetsprodukt har vi tænkt på din komfort under monteringen af dine produkter: hurtigt og nemt med en komplet monteringsvejledning
Betalinger er sikre og levering efter aftale tilbydes. Nyd det og god shopping!

Consentement d'utilisation des Cookies

Ved at fortsætte med at browse accepterer du brugen af cookies til indholds-/annoncetilpasning og trafikanalyse. Du kan deaktivere brugen af cookies ved at ændre dine browserindstillinger. Se vores privatlivspolitik .